Fotografka, kuratorka, autorka projektów książek oraz archiwistka. Przez lata związana z Fundacją Archeologia Fotografii. Absolwentka Instytutu Fotografii Twórczej Uniwersytetu Śląskiego w Opawie (Czechy). Swoje prace prezentowała w Polsce i zagranicą. Jej pierwsza indywidualna wystawa odbyła się w wynajmowanym mieszkaniu w Warszawie. W 2018 roku wydała książkę fotograficzną „You Ain't Going Nowhere”. Współtwórczyni i członkini kolektywu Syreny i glonojady.
Ziny, krótkie formy wydawnicze, u swojego zarania związane były z kulturą alternatywną, z ruchami anarchistycznymi, punkowymi, mniejszościowymi, progresywnymi działaniami emancypacyjnymi czy obiegiem niezależnej sztuki. Jako proste formy wydawnicze, drukowane/kopiowane własnym sumptem i niewymagające dużych nakładów finansowych nadal mogą być sposobem, by opowiadać nieznane historie mniejszościowe, w tym herstorie, wbrew dominującym opowieściom. Zapraszamy archiwistki_ów społecznych, którzy chcieliby, wykorzystując tę formę wyrazu, by opowiedzieć o ciekawych, niesłyszanych historiach.
Na warsztatach pracujemy manualnie nad makietą, wykorzystując wydruki ze zbiorów uczestników_czek i z kolaży gazetowych.
Ziny, krótkie formy wydawnicze, u swojego zarania związane były z kulturą alternatywną, z ruchami anarchistycznymi, punkowymi, mniejszościowymi, progresywnymi działaniami emancypacyjnymi czy obiegiem niezależnej sztuki. Jako proste formy wydawnicze, drukowane/kopiowane własnym sumptem i niewymagające dużych nakładów finansowych nadal mogą być sposobem, by opowiadać nieznane historie mniejszościowe, w tym herstorie, wbrew dominującym opowieściom. Zapraszamy archiwistki_ów społecznych, którzy chcieliby, wykorzystując tę formę wyrazu, by opowiedzieć o ciekawych, niesłyszanych historiach.
Na warsztatach pracujemy manualnie nad makietą, wykorzystując wydruki ze zbiorów uczestników_czek i z kolaży gazetowych.